Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nova ekonomija: Grad Beograd izdvaja 90 miliona dinara za medijsku kampanju reklamiranja gradskog prevoza, kako bi se „promenila slika i povećalo poverenje građana“

Komentari (4) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 14 avgust 2019 15:39
Goolag Baby!
Partija ce da vam objasni da vas oci varaju, logorasi. Izgleda da Pink Happy Informer Alo i ostale komunisticke kurve nisu dovoljne pa je potrebno pojacati perverziju nad logorasima.
Preporuke:
7
1
2 sreda, 14 avgust 2019 15:50
Šojić je bio bolji od Blesića
Kom geniju,marketinškom stručnjaku,će se sliti skoro 800 hiljada evra na budalaštine.
A kome će otići provizija.
Pa zar vi mislite da ćete zauvek vladati?
Preporuke:
10
0
3 sreda, 14 avgust 2019 17:08
penzioner Cviko,
Za te pare mogu da kupe desetak autobusa te na tajnačin da poprave sliku o javnom prevozu. Ovako, to je trošak za budalaštinu iz koje će neko uzti kajmak.
Preporuke:
8
0
4 sreda, 14 avgust 2019 20:21
Srboljub
Kupuju novinarsku/uredničku savest. Isplata podobnim medijima da budu još podobniji.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner